duminică, 17 martie 2013

Woman to woman

Toate prietenele mele si-au dorit la un moment dat sau isi doresc sa incerce ceva cu o femeie. "Ceva" insemnand un sarut, o mangaiere, o atingere, poate sex...cine stie unde se ajunge? Si eu mai am din cand in cand momente in care ma gandesc ce interesant ar fi sa mangai o pereche frumoasa de sani sau sa ma frec un pic de o piele extrem de fina. 
Imaginea mea de aventura cu o reprezentanta a aceluiasi sex contine o domnisoara cu aspect mai degraba inocent, cu sani frumosi si talie subtire, cu buze mari si carnoase (psiholoaga mea sustinea ca imaginea femeii cu care avem fantezii reprezinta imaginea pe care o avem despre propriul corp - asa o fi?)
Desi am prietene foarte frumoase, nu as putea niciodata sa fac ceva de natura intima cu vreuna din ele, cred ca ne-ar pufni rasul daca am incerca :-). Deci mademoiselle din fantezia mea trebuie sa fie musai o necunoscuta. Insa cand ma gandesc ce-as face cu ea, imaginatia mea se opreste intr-un punct. Pentru ca atunci realizez ca nimic nu poate compensa lipsa unui penis serios si a unui piept tare (sau invers). Te joci cat te joci, insa in clipa cand devine necesara o jucarie care imita o parte anatomica a unui barbat, e clar ca o femeie nu iti va fi de ajuns, nu :-)?
Aveam 20 de ani si eram in vacanta in Grecia cu o prietena, cand intr-un club m-a abordat o bruneta cu 7 ani mai mare care mi-a spus ca sunt sexy si mi-a propus sa ne "jucam" putin. Eu eram inocenta la trup si la minte si am preferat un grec la fel de brunet si focos, insa mereu m-am intrebat...cum ar fi fost experienta aia? 

 

2 comentarii:

  1. Nu te mai intreba! Ar fi fost naspa :D
    (nu vorbesc din experienta,ca pe mine asa ceva nu m-ar tenta in veci,sunt prea indragostita de barbat in general).

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba bancului..."nu te opri din povestit, inventeaza ceva!" :)

    RăspundețiȘtergere