vineri, 25 ianuarie 2013

Vise

Visez mult si intens de cand ma stiu. Mai multe vise pe noapte, cu detalii, culori, simple sau genul de vis in vis - in care visez ca ma trezesc si o iau de la capat - tot tacamul.
Cosmarurile reprezinta cam 70% dintre visele mele.
Cel mai des visez ca ma loveste tatal meu. Tatal meu nu m-a lovit niciodata in viata reala.
Apoi visez ca ma bate crunt fostul sot, dar crunt, cu lovituri pe care le simt pana in adancul oaselor, cu sange pe care il vad ca zboara pe pereti. Nici el nu m-a agresat niciodata, nici macar verbal, cu atat mai putin fizic.
Apoi mai sunt visele - si ele multe la numar, in care visez ca imi pierd dintii - fie imi cad, fie mi se rup, fie imi sunt smulsi de primele 2 persoane de care pomeneam mai sus.
Restul de 30% din vise - cele pozitive - sunt vise cu insule zburatore, avioane si OZN-uri :-), sau visul repetitiv pe care il am de multa, multa vreme - cu mine mergand pe o strada cu piatra cubica si cu garduri vii, o strada care imi este extrem de familiara in vis. Strada pe care bineinteles ca nu am fost in viata reala...
Am avut o saptamana grea...nu imi doresc decat sa inchid telefonul, sa dorm si sa visez frumos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu