duminică, 18 noiembrie 2012

We are all Lolitas...

"Lolita mea, care era pe jumatate în masina si se pregatea sa traga portiera, a coborât geamul, a facut cu mâna un semn de adio spre Louise si spre plopi (nu avea sa-i mai vada niciodata) si a întrerupt miscarea sortii: s-a uitat în sus - si s-a napustit din nou în casa (Haze striga furioasa dupa ea). O clipa mai târziu iubita mea urca în fuga mare scarile. Inima-mi bubuia, mai-mai sa-mi sparga pieptul. Mi-am saltat în graba pantalonii pijamalei si am dat usa de perete; exact în clipa aceea a aparut Lolita, în rochia ei de duminica, bocanind si gâfâind, si s-a aruncat în bratele mele, gura ei nevinovata topindu-se sub apasarea salbatica a maxilarelor mele de mascul sinistru. Scumpa mea frematatoare ca o trestie! în secunda urmatoare am auzit-o cum tropaia pe scari, vie si nesedusa. Soarta si-a reluat cursul. Piciorul blond s-a retras în masina, portiera s-a trântit - s-a trântit înca o data -, iar soferita Haze a tras violent de volan - buzele ei ca de guma se strâmbau rostind furioase ceva imperceptibil - si mi-a smuls iubita ducând-o departe, în vreme ce domnisoara Devizavi, invalida, statea pe veranda ei îmbracata în vita si, fara sa fie observata de ele sau de Louise, îsi agita slab, dar ritmic mâna în semn de ramas-bun."  din Lolita by Vladimir Nabokov    

Mi-am dorit in seara aceea tarzie sa devin Lolita lui, sa sar din masina, sa ma arunc in bratele lui si sa-l sarut, dar m-am abtinut, m-am abtinut, m-am abtinut...
Mare tampenie. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu