joi, 22 noiembrie 2012

Despre femei...

Relatia mea cu celelalte femei este una extremista. Adica ele ori ma urasc, ori ma iubesc la nebunie. Cale de mijloc nu prea am intalnit.

De ce ma urasc o parte dintre femei?
- pentru ca port tocuri cel putin 6 zile din 7, in timp ce ele nu ies din pantofi sport sau alte chestii hidoase;
- pentru ca imi spal parul in fiecare zi, in timp ce ele se chinuie sa ma convinga ce sanatos este sa iti tii parul imputit, soios si impregnat de toate noxele cate o saptamana;
- pentru ca port make-up zilnic la birou;
- pentru ca in afara de gym nu ma imbrac niciodata sport pe strada. Ever.
- pentru ca port fusta sau rochie in 90% din timp, chiar si iarna. Iar in rest port pantaloni scurti cu dresuri mate. 
- pentru ca urasc blugii, desi ele sustin ca sunt comozi si sexy (?!?);
- pentru ca le corectez permanent engleza si le atrag atentia cand uita o virgula sau o cratima in diverse texte;
- pentru ca nu am nici o poza cu mine pe facebook si intru in contul respectiv o data pe saptamana, in timp ce ele isi pun poze penibile facute in oglinda si dau check in de la Baicoi;
- pentru ca sunt foarte critica;
- pentru ca stiu sa gatesc fantastic, in timp ce ele se mandresc cand reusesc sa intinda un pate ieftin pe o felie de paine ordinara cu o frunza de patrunjel deasupra, si pe urma mai pun si poza cu marea realizare pe facebook :-);
- pentru ca am avut cea mai frumoasa nunta din lume (da' alta nu mai fac :-)) );
- pentru ca ma trezesc foarte de dimineata in vacante, in timp ce ele isi pierd jumatate din zi zacand in hotel;
- pentru ca nu merg niciodata la all inclusive (bine, am fost o data, din greseala :-)), si prefer sa descopar restaurante mici si traditionale unde sa mananc in cantitati normale :-);
- pentru ca imi place sa testez permanent mancaruri noi, si nu ma dau in vant dupa bucataria romaneasca (doar daca e ceva gatit de mama :-))
- pentru ca prefer sa mananc putin si bun, decat mult si prost;
- pentru ca stiu sa inot de la 8 ani, in timp ce ele se balacesc ca niste matze aterizate in cada;
- pentru ca urasc unghiile de plastic si le tin pe ale mele naturale, patrate si rosii;
- pentru nu fumez si nu beau cafea si alcool, iar lor obiceiurile astea li se par foarte cool;
- pentru ca urasc cluburile si notiunea de a merge in club la agatat;
- pentru ca atunci cand am chef de sex prefer sa ma descurc singura :-), decat sa sar in pat cu fostul sau cu vreun pusti agatat in club;
- pentru ca masina pe care o conduc este una pe care ar conduce-o si un barbat, nu minunatii hidoase gen Matiz, Tico, Spark, Smart, Citroen C1, Nissan JOke (sic!), Mini Cooper. I hate Mini Cooper! Si nici n-am prescurtarea numelui meu la numar, gene la faruri sau floricele pe capota;
- pentru ca nu ma imbat cand ma paraseste vreun iubit si nici ca sa impresionez pe unul nou; 
- pentru ca am cel mai sexy tatuaj ever, iar lor le e frica de ace;
- pentru ca vorbesc doar cand am ce spune, nu de dragul de a ma auzi vorbind;
- pentru ca am curajul sa spun ceea ce cred si sa fac ceea ce vreau, cand am chef;
- pentru ca toate animalele ma iubesc si nu ma musca nici un caine;
- pentru ca nu ma uit la TV si I have no freakin' idea who is the latest pitzipoanca star of Romania;
- pentru ca imi iubesc jobul, dar nu stau acolo pana adorm cu capul pe birou;
- pentru ca nu mi se pare uncool sa ai un copil si o familie, si inca imi doresc asta;
- pentru ca stiu ce caut la un barbat si nu ma multumesc cu jumatati de masura sau cu relatii de umplutura;

Mai exista si o categorie de femei care ma adora...in general cele care sunt la fel ca mine sau doar ma considera pur si simplu lovely :-).
Se vede ca m-a suparat o femeie azi, nu :-)? Eh...tomorrow is another day.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu